🔭GIL0001💫


پست شده در پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
views : ۷۷
Publish at : ۰۲:۵۳
Follow Me

نمی تونم باور کنم:)

NOONE~

ویکتون قشگنم:) مگه قرار نبود حالا حالا ها خاطرات قشنگی رو واسمون بسازید.

دیشب بعد مرگ مونبین فقط به این فکر کردم که شماها خوشحال باشید و خوب سر صبح خبر دیسبند شما باید اولین خبری باشه که می خونم؟:)

هر ساعت که می گذره واسم غیر قابل باور تر می شه. کمپانیم نمیاد بگه تکلیف چیه فقط اعضا از کمپانی رفتن یا نه ؟:)

Notes ۲
پست شده در پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
views : ۷۷
Publish at : ۰۲:۵۳
Follow Me

نمی تونم باور کنم:)

NOONE~
نمی تونم باور کنم:)

ویکتون قشگنم:) مگه قرار نبود حالا حالا ها خاطرات قشنگی رو واسمون بسازید.

دیشب بعد مرگ مونبین فقط به این فکر کردم که شماها خوشحال باشید و خوب سر صبح خبر دیسبند شما باید اولین خبری باشه که می خونم؟:)

هر ساعت که می گذره واسم غیر قابل باور تر می شه. کمپانیم نمیاد بگه تکلیف چیه فقط اعضا از کمپانی رفتن یا نه ؟:)

NOONE~

ویکتون قشگنم:) مگه قرار نبود حالا حالا ها خاطرات قشنگی رو واسمون بسازید.

دیشب بعد مرگ مونبین فقط به این فکر کردم که شماها خوشحال باشید و خوب سر صبح خبر دیسبند شما باید اولین خبری باشه که می خونم؟:)

هر ساعت که می گذره واسم غیر قابل باور تر می شه. کمپانیم نمیاد بگه تکلیف چیه فقط اعضا از کمپانی رفتن یا نه ؟:)

Notes ۲
نمی تونم باور کنم:)

نمی تونم باور کنم:)

NOONE~
نمی تونم باور کنم:)

ویکتون قشگنم:) مگه قرار نبود حالا حالا ها خاطرات قشنگی رو واسمون بسازید.

دیشب بعد مرگ مونبین فقط به این فکر کردم که شماها خوشحال باشید و خوب سر صبح خبر دیسبند شما باید اولین خبری باشه که می خونم؟:)

هر ساعت که می گذره واسم غیر قابل باور تر می شه. کمپانیم نمیاد بگه تکلیف چیه فقط اعضا از کمپانی رفتن یا نه ؟:)

ویکتون قشگنم:) مگه قرار نبود حالا حالا ها خاطرات قشنگی رو واسمون بسازید.

دیشب بعد مرگ مونبین فقط به این فکر کردم که شماها خوشحال باشید و خوب سر صبح خبر دیسبند شما باید اولین خبری باشه که می خونم؟:)

هر ساعت که می گذره واسم غیر قابل باور تر می شه. کمپانیم نمیاد بگه تکلیف چیه فقط اعضا از کمپانی رفتن یا نه ؟:)

Notes ۲
۲ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • ᵛᵉⁿᵘˢ ´`
    ᵛᵉⁿᵘˢ ´` میگه :
    خبر دیسبند شدن؟؟
    کی گفتن؟
  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    راستش هنوز خبر رسمی نیومده ولی نامه های اعضا اینطوری بود که دیگه گروهی درکار نیست و اینکه هر ۳ تاشون دیگه ننوشتن توی اینستا که عضوی از ویکتونن:)
  • ᵛᵉⁿᵘˢ ´`
    ᵛᵉⁿᵘˢ ´` میگه :
    خیلی حق میدم...
    واقعا خیلی غم بزرگیه..
    کاملا حق دارن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی