🔭GIL0001💫


پست شده در چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱
views : ۱۰۹
Publish at : ۰۲:۰۱
Follow Me

Moas of Bayan

NOONE~
Moas of Bayan

امروز بالاخره بعد از مدت ها تمام وبایی که ستاره هاشون روشن بود رو چک کردم تا از وضعیت بقیه وبا باخبر بشم(البته نا گفته نماند که نصف افرادی که بلاگاشونو دنبال می کنم واسم ناشناسن🗿🤔💔)

خوب بگذریم؛ توی این چک کردنا یه چیزی خیلی واسم جلب توجه کرد و اون این بود که چقدر مواهای بیان خوبن و فضای قشنگ و تقریبا بی حاشیه ای رو واسه بقیه به وجود آوردن:)

می خوام از تک تک شما ها توی همین پست تشکر کنم کیوتیااااا. امیدوارم همیشه همینطوری عالی باشیددددد🤩♥️🔮



Notes ۵
پست شده در چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱
views : ۱۰۹
Publish at : ۰۲:۰۱
Follow Me

Moas of Bayan

NOONE~
Moas of Bayan

امروز بالاخره بعد از مدت ها تمام وبایی که ستاره هاشون روشن بود رو چک کردم تا از وضعیت بقیه وبا باخبر بشم(البته نا گفته نماند که نصف افرادی که بلاگاشونو دنبال می کنم واسم ناشناسن🗿🤔💔)

خوب بگذریم؛ توی این چک کردنا یه چیزی خیلی واسم جلب توجه کرد و اون این بود که چقدر مواهای بیان خوبن و فضای قشنگ و تقریبا بی حاشیه ای رو واسه بقیه به وجود آوردن:)

می خوام از تک تک شما ها توی همین پست تشکر کنم کیوتیااااا. امیدوارم همیشه همینطوری عالی باشیددددد🤩♥️🔮



NOONE~

امروز بالاخره بعد از مدت ها تمام وبایی که ستاره هاشون روشن بود رو چک کردم تا از وضعیت بقیه وبا باخبر بشم(البته نا گفته نماند که نصف افرادی که بلاگاشونو دنبال می کنم واسم ناشناسن🗿🤔💔)

خوب بگذریم؛ توی این چک کردنا یه چیزی خیلی واسم جلب توجه کرد و اون این بود که چقدر مواهای بیان خوبن و فضای قشنگ و تقریبا بی حاشیه ای رو واسه بقیه به وجود آوردن:)

می خوام از تک تک شما ها توی همین پست تشکر کنم کیوتیااااا. امیدوارم همیشه همینطوری عالی باشیددددد🤩♥️🔮



Notes ۵
Moas of Bayan

Moas of Bayan

NOONE~
Moas of Bayan

امروز بالاخره بعد از مدت ها تمام وبایی که ستاره هاشون روشن بود رو چک کردم تا از وضعیت بقیه وبا باخبر بشم(البته نا گفته نماند که نصف افرادی که بلاگاشونو دنبال می کنم واسم ناشناسن🗿🤔💔)

خوب بگذریم؛ توی این چک کردنا یه چیزی خیلی واسم جلب توجه کرد و اون این بود که چقدر مواهای بیان خوبن و فضای قشنگ و تقریبا بی حاشیه ای رو واسه بقیه به وجود آوردن:)

می خوام از تک تک شما ها توی همین پست تشکر کنم کیوتیااااا. امیدوارم همیشه همینطوری عالی باشیددددد🤩♥️🔮



امروز بالاخره بعد از مدت ها تمام وبایی که ستاره هاشون روشن بود رو چک کردم تا از وضعیت بقیه وبا باخبر بشم(البته نا گفته نماند که نصف افرادی که بلاگاشونو دنبال می کنم واسم ناشناسن🗿🤔💔)

خوب بگذریم؛ توی این چک کردنا یه چیزی خیلی واسم جلب توجه کرد و اون این بود که چقدر مواهای بیان خوبن و فضای قشنگ و تقریبا بی حاشیه ای رو واسه بقیه به وجود آوردن:)

می خوام از تک تک شما ها توی همین پست تشکر کنم کیوتیااااا. امیدوارم همیشه همینطوری عالی باشیددددد🤩♥️🔮



Notes ۵
۵ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊  𝖙𝖍𝖊 𝖈𝖆𝖓𝖓𝖞 ᴹᵒᵃ
    𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 𝖙𝖍𝖊 𝖈𝖆𝖓𝖓𝖞 ᴹᵒᵃ میگه :
    کیوتم تو هم عالی هستی🥺❤️❤️❤️
    بوس موآیی😘
  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    مرسییییییی:")))))😭♥️♥️♥️
    بوس بک:>♡♡♡♡
  • ..... 0-0
    ..... 0-0 میگه :
    کلا مواها کیوتن @-@
  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    اوهوم خیلیییییییی:")
  • 『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』
    『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』 میگه :
    واهااا کیوووووت💙
  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    ☃️☃️☃️♥️♥️ لاو یوووو.
  • Fatie Wolf
    Fatie Wolf میگه :
    هوراااااااااااااا تو هم خسته نباشیییییی همیشه کلی پست خوشگل میذاری و همه رو خوشحال میکنی
  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    وای مرسی کههههههههههخ:")🍡⚘♥️
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ میگه :
    سلام
    فالو شدی💛
    اگه دوست داشتی فالو کن 💛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی