🔭GIL0001💫


پست شده در شنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
views : ۷۹
Publish at : ۰۴:۲۲
Follow Me

This user is still alive

NOONE~
This user is still alive

سلام•-•

دلم برای اینجا خیلی تنگ شده بود:"

 امیدوارم حال همتون خوب باشه و مراقب خودتون باشید حتما.

البته فکر نکنم کسی یادش باشه منو دیگه...

 

Notes ۳
پست شده در شنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
views : ۷۹
Publish at : ۰۴:۲۲
Follow Me

This user is still alive

NOONE~
This user is still alive

سلام•-•

دلم برای اینجا خیلی تنگ شده بود:"

 امیدوارم حال همتون خوب باشه و مراقب خودتون باشید حتما.

البته فکر نکنم کسی یادش باشه منو دیگه...

 

NOONE~

سلام•-•

دلم برای اینجا خیلی تنگ شده بود:"

 امیدوارم حال همتون خوب باشه و مراقب خودتون باشید حتما.

البته فکر نکنم کسی یادش باشه منو دیگه...

 

Notes ۳
This user is still alive

This user is still alive

NOONE~
This user is still alive

سلام•-•

دلم برای اینجا خیلی تنگ شده بود:"

 امیدوارم حال همتون خوب باشه و مراقب خودتون باشید حتما.

البته فکر نکنم کسی یادش باشه منو دیگه...

 

سلام•-•

دلم برای اینجا خیلی تنگ شده بود:"

 امیدوارم حال همتون خوب باشه و مراقب خودتون باشید حتما.

البته فکر نکنم کسی یادش باشه منو دیگه...

 

Notes ۳
۳ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • SunBin --
    SunBin -- میگه :
    ایز دت یو یگانه؟
  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    سلام سانبینی با استعداد من:"
  • 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪
    𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪ میگه :
    های ... من تورو یادمه تو منو یادته؟

    پ.ن: چه هم قافیه شد.
  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    سلاممم:> مگه می شه خانم پرستار و ادیتور موای بیانو یادش بره:"
    اوهوم. راستی امسال کنکور دادی بازم یا تصمیم گرفتی پرستاری رو ادامه بدی؟:"
  • شــیما  "
    شــیما " میگه :
    سلام عزیزم، ببخشید من کلا فراموش کردم پاسخ کامنتت رو بدم TT
    ممنون 🥹♥️
    نه راستش پارسال دیر تصمیم گرفتم توی سه ماه نشد خوب بخونم دیگه کنکور ندادم، و در واقع هنوزم از پرستاری متنفرم... فعلا بین دوراهی بدی گیر افتادم... احساس می کنم حال روحی خوبی ندارم. احساس می‌کنم کل دانشگاه مزخرفه و همینطور آینده هم مزخرفه مگر اینکه به رشته ای که می خونی خالصانه علاقمند باشی!

    +راستی من شارلوتم. این اکانت جدیدمه و خداروشکر وب روزمرگی رو با این اکانت ساخته بودم چون قبلی کلا به فنا رفت و وب تی اکس تی هم به فنا رفت چون با اون ساخته بودمش  🥲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی