🔭GIL0001💫


پست شده در پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰
views : ۱۳۴
Publish at : ۱۰:۰۸
Follow Me

My attention to each kpop group•-•

NOONE~

 

واسه گرل گروپا*-*

 

واسه بوی گروپا*-*

 

Notes ۱۱
پست شده در پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰
views : ۱۳۴
Publish at : ۱۰:۰۸
Follow Me

My attention to each kpop group•-•

NOONE~
My attention to each kpop group•-•

 

واسه گرل گروپا*-*

 

واسه بوی گروپا*-*

 

NOONE~

 

واسه گرل گروپا*-*

 

واسه بوی گروپا*-*

 

Notes ۱۱
My attention to each kpop group•-•

My attention to each kpop group•-•

NOONE~
My attention to each kpop group•-•

 

واسه گرل گروپا*-*

 

واسه بوی گروپا*-*

 

 

واسه گرل گروپا*-*

 

واسه بوی گروپا*-*

 

Notes ۱۱
۱۱ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • 『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』
    『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』 میگه :

    یه لحظه بوی گروپ هارو دیدم وحشت زدم😂😆

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    ببخشید:")😹💔

    آخه خیلی دوسشون دارم 👀🔮
    و واقعا استنشون می کنم:")
  • 『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』
    『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』 میگه :

    اره بابا کار خوبی میکنی.. ^^ ادامه یده خخ

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    مرسی^-^♡
    من که ۶ ساله دارم اینکارو می کنم:") کنکور ولی نمی ذاره مثل قبل پسرامو ساپورت کنم:")
  • 『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』
    『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』 میگه :

    منم 6 ساله کیپاپرم

    دقیقا وضعیت تورو منم دارم هق

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    عه چقدر خوبببب*-*
    پس همدردیممممم:") بیا بقلم هانی:")))))
  • 『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』
    『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』 میگه :

    هق اره اومدم... بخداا این کنکور تموم شهههههههههههه

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    *محکم بقل کردنت:")
    ولی تموم شه من خودمو با ریلتی شوها و انیمه ها می ترکونمممم...
    کلی برنامه از تی اکس تی و بی تی اس و اکسو دارم تو لپ تاپ ولی وقت ندارم ببینم:")
  • Bad  Queen
    Bad Queen میگه :

    گادددد میزانشون...😂😂

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    هعیییی😹💔🔮
    فکر کنم ۳۰ تا گروه دیگه هم پر باید بشن واسه من😹💔🗿
  • Bad  Queen
    Bad Queen میگه :

    وای برا منم😂😂

    ما مولتی مولتی مولتی فنی یونیک😂😂😂

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    #شباهت😹❤
    خود کره ایام  انقدر  مولتی استن نیستن اصلا👀😹🗿💔❤
  • 『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』
    『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』 میگه :

    وااایییی منم کلی کتاب انیمه فیلم و شوهاا واسه دیدن دارممم.. ولییی وغ نیس الان فردا ازمون حضوری دارم دارم لغت میخونم..

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    ولی کتاباممممم:") ۸ تا رمان دارم که نخوندم... دقیقا منم ازمونام حضورین تا ۲ دی:) همه هم سختتتتت...
    راستی موفق باشییییییییی:")♡
  • Bad  Queen
    Bad Queen میگه :

    والا بخدااااا😂😂😂

     

    ولی خداییش بنگتن و واناوان و اکسو و تی اکس تی و کینگ ام و ویکتون و اینا مای لایفنننن 

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    باید انجمن سوپر مولتی فنارو بزنیم باهم اصلا😹❤

    واسه من ایس و اس ان اس دی و گات سون و استری ایدز و ایتیز و انهایپن و اسپا و ردولوت و... هم اضافه کن😹💔🗿
  • 『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』
    『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』 میگه :

    ارههه منم چن تا دارممم میمرم واسه خوندناشون..

    نه فردا از اون ازموناایی قیامتیه ازمون سنجشه.. خخ

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    لعنت به هر چی کنکوره:")
    واو:) من اصلا آزمون نمی دم...(اصلانم به خاطر گشادیم نیست:") )
  • Bad  Queen
    Bad Queen میگه :

    ایس مای لاووووو  

    گات سون و اسکیزم نگم برات اصن 

    ایتیز هنوز فنشون نشدم ولی رد ولوت دیوونه جوی و ایرینمممم اسپا هم ک عشقن انهایپنم عای لاو زیادددد

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    ایس خیلی خوبننننن:") ولی دوتا دیگه از اعضا امسال می رن سربازی:")
    دیوونه های دوست داشتنی منن اینا:")
    ایتیز عالینننننننننننن:") حتما فنشون شو...
    ردولوت من او تی فایومممممم:") تازه امسال فنشون شدم...(۵ سال طول کشید تا فنشون شم:) )
    اسپا و انهایپنم که مانستر روکیای جذاب و خفن و هر چی بگم کمه انننننن:")
  • Bad  Queen
    Bad Queen میگه :

    لعنت ب سربازی:")))))

    حتما وقت نکردم ولی قطعا فنشون میشم 

    من جوی و ایرین و تا حدی سولگی و یری:")))))

    اسپااا کارینا خدایااااا دوسش دارمممم

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    دقیقا:")))))
    تو اسرع وقت سعی کن فنشون شی چون پشیمون می شی که چرا زودتر فنشون نشدی:")
    خوبههههه:")
    جیزل:))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی