🔭GIL0001💫


پست شده در دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰
views : ۷۵
Publish at : ۰۹:۰۶
Follow Me

WannaOne

NOONE~

خوب از روزی که دیدمشون عاشقشون شدم:)

بعد دیسبندیشون  یه مدت کل کیپاپو ول کردم چون واقعا واسم درد آور بود نبودنشون و ندیدنشون کنار هم:)

پارسال قرار بود کنار هم اجرا کنن ولی نشد که بشه:)

ولی امسال بعد از ۴ سال تقریبا دوباره قراره باهم اجرا کنننننT^T

خوشحالم که هنوز زندم تا این خبر و ببینم:)

 

هیچی نمی تونست به اندازه این خوشحالم کنهههههههه:"))))

پسرای قشنگممممم:")

اگه انرجتیکو اجرا کنن قول نمی دم زنده بمونم:")💔

Notes ۵
پست شده در دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰
views : ۷۵
Publish at : ۰۹:۰۶
Follow Me

WannaOne

NOONE~
WannaOne

خوب از روزی که دیدمشون عاشقشون شدم:)

بعد دیسبندیشون  یه مدت کل کیپاپو ول کردم چون واقعا واسم درد آور بود نبودنشون و ندیدنشون کنار هم:)

پارسال قرار بود کنار هم اجرا کنن ولی نشد که بشه:)

ولی امسال بعد از ۴ سال تقریبا دوباره قراره باهم اجرا کنننننT^T

خوشحالم که هنوز زندم تا این خبر و ببینم:)

 

هیچی نمی تونست به اندازه این خوشحالم کنهههههههه:"))))

پسرای قشنگممممم:")

اگه انرجتیکو اجرا کنن قول نمی دم زنده بمونم:")💔

NOONE~

خوب از روزی که دیدمشون عاشقشون شدم:)

بعد دیسبندیشون  یه مدت کل کیپاپو ول کردم چون واقعا واسم درد آور بود نبودنشون و ندیدنشون کنار هم:)

پارسال قرار بود کنار هم اجرا کنن ولی نشد که بشه:)

ولی امسال بعد از ۴ سال تقریبا دوباره قراره باهم اجرا کنننننT^T

خوشحالم که هنوز زندم تا این خبر و ببینم:)

 

هیچی نمی تونست به اندازه این خوشحالم کنهههههههه:"))))

پسرای قشنگممممم:")

اگه انرجتیکو اجرا کنن قول نمی دم زنده بمونم:")💔

Notes ۵
WannaOne

WannaOne

NOONE~
WannaOne

خوب از روزی که دیدمشون عاشقشون شدم:)

بعد دیسبندیشون  یه مدت کل کیپاپو ول کردم چون واقعا واسم درد آور بود نبودنشون و ندیدنشون کنار هم:)

پارسال قرار بود کنار هم اجرا کنن ولی نشد که بشه:)

ولی امسال بعد از ۴ سال تقریبا دوباره قراره باهم اجرا کنننننT^T

خوشحالم که هنوز زندم تا این خبر و ببینم:)

 

هیچی نمی تونست به اندازه این خوشحالم کنهههههههه:"))))

پسرای قشنگممممم:")

اگه انرجتیکو اجرا کنن قول نمی دم زنده بمونم:")💔

خوب از روزی که دیدمشون عاشقشون شدم:)

بعد دیسبندیشون  یه مدت کل کیپاپو ول کردم چون واقعا واسم درد آور بود نبودنشون و ندیدنشون کنار هم:)

پارسال قرار بود کنار هم اجرا کنن ولی نشد که بشه:)

ولی امسال بعد از ۴ سال تقریبا دوباره قراره باهم اجرا کنننننT^T

خوشحالم که هنوز زندم تا این خبر و ببینم:)

 

هیچی نمی تونست به اندازه این خوشحالم کنهههههههه:"))))

پسرای قشنگممممم:")

اگه انرجتیکو اجرا کنن قول نمی دم زنده بمونم:")💔

Notes ۵
۵ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • Bad  Queen
    Bad Queen میگه :

    وای وای فک میکردم تنها وانابل موجود ک داره عر میزنه منمممم

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    نهههههههه منم هستممممم:"))))
    من تا فهمیدم داد زدم کل محل فهمیدننننننن:"))))))
    اصلا نمی تونم حالمو توصیف کنم:")
    واسه دوستم فرستادم بهم می گه موقع اجرا میام به قبرت سر می زنم😂💔
  • Bad  Queen
    Bad Queen میگه :

    وای من دیوونشون بودمممممممم دنیل جیهون گوانلین عرررررررر من لفت ده لایف می منممممم 

     

    چ ارادتی بت داره😂😂

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    دقیقاااااااااا:")))) سونگوونننن ده وی جینیونگگگگگگ:") مینهیوننننننن:"))))
    اصلا سر قسمت آخر له شده بودم اون سال:")
    کوانلین کیوتچه بود اون موقععععععع:")
    منم لفت د لایف همراهت:")

    اصلا ارادت خاصی داره😂💔 بعد از همون اول هم پا به پام توی وانابل بودنم باهام بود ولی وانابل نشد:")
    یادش بخیر اون موقع یه دست بند گرفته بودم اسم بی تی اس و اکسو و واناوانو روش نوشته بودم همش می گفت دیوونه ای:")
  • مهدیه ^^
    مهدیه ^^ میگه :

    سلااااااااممممممم حالتون خوبههه

    میشه وب منو فالوو کنین پیلیز *-*

    خیلی براش زحمت میکشم

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    فالوت کردم از قبل بیب•-•♡
  • Ani 0-0
    Ani 0-0 میگه :

    من دیروز صبح فهمیدم

    نزدیک بود خودمو بکشم ینییی

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    هعییییییییییی:")
    منم‌ باهات میومدم بعدش:")
  • مهدیه ^^
    مهدیه ^^ میگه :

    عرررررررر جدیییییییی

    ببخشید من نمیفهمیدمممممم 

    معذرت ^^

  • NOONE~
    NOONE~ میگه :
    اوهوممممم^_^
    ایراد نداره^_^
    ولکاممم♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی